Efekty działań dla pozycji

Rozwój biznesu

Żadna firma pozycjonerska nie powinna nigdy obiecywać swoim klientom, że ci osiągną spodziewany rezultat w ciągu tygodnia czy miesiąca. Dzieje się tak dlatego, że internet nie jest statyczny. Gdybyśmy działali w nim sami, a inne firmy nawet stanęły, można byłoby rokować o pozycjach. Jednak konkurencja funkcjonuje stale. Nierzadko równie mocno, a wręcz i dużo lepiej niż my.



Pierwsze efekty pozycjonowania
Pierwsze rezultaty, jakie daje pozycjonowanie, mogą się pojawić już w ciągu tygodnia czy dwóch. Niewątpliwie nie będą to jakieś lawinowe skoki, niemniej jednak da się zauważyć, że coś drgnęło. Że wejść na stronę jest więcej, sprzedaż jest wyższa, a ilość fraz w pierwszej setce czy dziesiątce nagle wzrosła. Natomiast bywa również tak, że rywalizacja w tym samym czasie podejmuje działania zakrojone na wszechstronną skalę, a w konsekwencji trwa prawdziwa „bitwa” między stronami i efektów nie widać.

W niektórych przypadkach na pierwsze efekty SEO należy poczekać nawet dwa, trzy miesiące. Wzrosty są powolne, a czasem zdarzają się też spadki. To jest całkowicie naturalne.

Szybkie pozycjonowanie czy wolniejsze?
Niewątpliwie nie ma sensu naciskać na firmę pozycjonerską, aby zintensyfikowała linkowanie. Google jest mądre, ono widzi, czy wzrosty są proporcjonalne do wieku domeny, czy są naturalne i konsekwentne, czy także pozycjonowanie wykonywane jest na łubu dubu i wszelkimi dostępnymi środkami. Pośpiech nie jest tutaj wskazany. Jeżeli sklep SEO projektuje ewidentne działania w określonej jednostce czasu, o tyle pozycjonowanie w firmie teoretycznie mogłoby być zrobione z ogromnym rozmachem, niemniej jednak po co? Znacznie lepiej jest wdrażać stronę na spokojnie i z zastosowaniem wszelkich wskazań Wyszukiwarkę.

Wyszukiwarki lubią strony, które:
- Są wypełnione wartościową i przede wszystkim unikalną treścią.
- Są systematycznie aktualizowane.
- Są zoptymalizowane pod kątem robotów.
- Mają dużą ilość wartościowych linków przychodzących.

Z całkowitą czyli stu procentową pewnością nie da nam wiele linkowanie do pustej strony. Im więcej będzie na niej treści, tym nie gorzej.

Warto sprawdzić: sklep dla pozycjonerów.