Problemy open space

Duże przestrzenie utrudniają komunikację i skupienie. Już dawno zauważono, że przestrzenie open space wcale nie wpływają na produktywność pracy, niemniej jednak kiedyś ten model był niezwykle popularny i w jednej sporej przestrzeni lokalizowało się wielu pracowników, nierzadko dosłownie kilkadziesiąt osób razem, co bez wątpienia miało własne zalety, ale miało też masowe wady. W takiej przestrzeni pracownicy nie mają prywatności i to jest brak prywatności.

Bez wątpienia w pracy może być to postrzegane marginalnie, ale naprawdę ma w rzeczywistości bardzo duże znaczenie. Problemem okazują się ważne rozmowy, kiedy pracownik musi np zadzwonić do klienta albo kontrahenta. Budka telefoniczna akustyczna rozwiązuje ten problem. Taką budkę można postawić w przestrzeni open space nieomalże w każdym miejscu, a najl epiej gdzieś na uboczu, w ustronnym miejscu, które będzie jednocześnie dobrze skomunikowane z pozostałą częścią biura. W takiej budce pracownicy mogą prowadzić ciche rozmowy telefoniczne, ogólnie budka ta jest przystosowana do prowadzenia rozmów służbowych i taki jest jej cel, niemniej jednak pracownicy mogą z tego także korzystać w przypadku prowadzenia rozmów prywatnych. Budka telefoniczna jest przystosowana dla jednej osoby, niemniej jednak niektóre modele umożliwiają prowadzenie mini konferencji mieszczącej wręcz cztery osoby. W sposób automatyczny cena takiej budki jest jednak o sporo wyższa. Tego rodzaju budki akustyczne ukazują się w zwiększającej się liczbie biur, a pracownicy są w rzeczywistości zadowoleni z sposobności korzystania z nich i spokojnej pracy.
Zobacz więcej: budki akustyczne producent.