Specjalistyczna pomoc medyczna

Korzystanie z pomocy medycznej
Specjalistyczne centrum medyczne Kraków oferuje usługi lekarzy profesjonalistów z wielu zakresów. Indywidualnie mam ciężkie kłopoty z nadwagą. Pomogli mi.



Najpierw poszłam do zwykłego internisty, potem do dietetyka, ostatecznie trafiłam do endokrynologa, który zlecił mi jeszcze szereg fachowych badań. Bardzo podoba mi się ich profesjonalne podejście do problemu. Nikt mnie pochopnie nie ocenił i nie skreślił, jak to należy uczyniono w innej prywatnej placówce. Badania wykonano mi szybko, udzielono konkretnych, rzetelnych informacji i koniec końców, rozwiązano mój wstydliwy problem. Przyjeżdżam tutaj też moim dzieckiem, bo od dłuższego czasu ma powiększone migdały i zastanawialiśmy się nad zabiegiem wycięcia.

Laryngolog ma rewelacyjne podejście do dzieci, moja Zuzia choć wstydliwa, otwiera się przed własną ulubioną lekarką. Przyjeżdżamy tu na kontrolę i w razie awarii, wiem, że zabieg usunięcia zostanie przeprowadzony właśnie w tym miejscu, pod okiem czujnego chirurga. Przyjeżdżam tu też z babcią na usg tętnic, bo to dziewczyna w podeszłym wieku, która ma zaawansowaną miażdżycę i cierpi z powodu choroby serca. Ostatnio mieliśmy kryzys, bo wykryto u babci tętniaka, ale tak czy tak, chwała im za to, że znaleźli źródło kłopotu. Nikt przedtem tego nie zdiagnozowała. O ile, mogę polecić jakiekolwiek miejsce godne tego, by się leczyć, to na pewno specjalistyczne centrum medyczne Kraków - wiem, że poradzą sobie wręcz ze wszystkim. Moja babcia, której nikt nie chciał pomóc z racji wieku, czuje się już lepiej. Udzielili wielu profesjonalnych wskazówek.

Źródło informacji: gastrolog kraków.