Kalendarz reklamowy – na co zwrócić uwagę?

Koniec roku jest na prawdę dobrym momentem, by podarować klientom firmowe upominki. Takie praktyczne gadżety są perfekcyjnym nośnikiem treści reklamowych. Warto więc rozszerzyć działania marketingowe firmy o użyteczne gadżety promocyjne, takie jak kalendarze firmowe.

Kalendarze dla firm - co trzeba wiedzieć? Wyróżnia się sporo rodzajów kalendarzy. Są to: kalendarze ścienne plakatowe, kalendarza trójdzielne składane, kalendarze biurkowe (stojące lub leżące) a także kalendarze książkowe. Pomiędzy kalendarzy książkowych można wymienić takie rodzaje jak: kalendarz kieszonkowy czy kalendarz indywidualny. Jak widać, kalendarze reklamowe mogą mieć różną formę, co umożliwia dopasować wybór do konkretnego klienta. Wybierając kalendarze reklamowe, trzeba wziąć pod uwagę kilka istotnych aspektów. Przede wszystkim wskazane jest, ażeby producent kalendarzy miał wieloletnie doświadczenie w branży poligraficznej i proponował cały szereg różnorakich rozwiązań. Projekt kalendarza przeznaczonego na prezent dla kontrahentów czy klientów musi posiadać spersonalizowany charakter. W praktyce znaczy to, że powinien szatą graficzną nawiązywać do identyfikacji wizualnej firmy, tak ażeby zwiększyć rozpoznawalność marki. Treści promocyjne umieszone na kalen darzach nie powinny mieć wydźwięku zbyt agresywnego, aby klientów nie zniechęcać. Zbyt nachalna reklama wywołuje taki właśnie efekt. Na kalendarzu reklamowym powinny odnaleźć się: nazwa firmy albo logotyp, dane kontaktowe: adres, numer telefonu, adres mailowy oraz w razie potrzeby dodatkowe treści promocyjne. Często wybieranym rozwiązaniem są kalendarze z zdjęciami nawiązującymi do działalności firmy. Jest to zabieg służący budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Kalendarze firmowe stanowią wartościowy i funkcjonalny upominek dla klientów. Ze starannością wykonane świadczą o naszym profesjonalizmie a także zaangażowaniu w relację biznesową z klientem.
Sprawdź: kalendarze reklamowe