Praktyczny upominek – notes firmowy

Tradycyjny papierowy notes wciąż jest w modzie. Na jego pozycję nie wpłynął dosłownie dynamiczny postęp technologiczny, zapewniający narzędzia do prowadzenia zapisków elektronicznych. Papierowy notes nadal jest niezastąpiony przy prowadzeniu notatek i porządkowaniu myśli.

Jak się jednakże okazuje, notesy firmowe poza tej podstawowej roli pełnią też inne funkcje. Notesy firmowe - co należy wiedzieć? Notesy stanowią przede wszystkim bardzo funkcjonalny gadżet. Są podręczne i dostępne w najróżniejszych wariantach i formatach. Popularne są formaty A5, które są bardzo podręczne i mieszczą się w niewielkiej damskiej torebce. Prócz tego - okładki mogą być zrobione z różnorakich materiałów zgodnie z życzeniem klienta. Może to być przykładowo skóra lub ozdobny papier lub karton. Schemat graficzny okładki jest przygotowywany zgodnie z oczekiwaniami klientów. Dzięki takim właściwościom notesy reklamowe są doskonałymi nośnikami treści promocyjnych i skutecznie utrwalają je w pamięci. Ogromna różnorodność formatów, materiałów oraz wzornictwa powoduje, że notes przeznaczony na upominek dla klienta może być spersonalizowany specjalnie dla niego. Takie podejście przyczynia się do utrwalenia wizerunku firmy a także budowania trwałej więzi z klientem. A jest to bardzo niezwykle ważny detal strategii marketingowej każdej firmy. Duże znaczenie ma użyteczność notesów reklamowych. Są elementem wyposażenia każdego biura, sprawdzają się jako upominki wręczane na targach branżowych czy szkoleniach. Dzięki temu, że okładka może być ozdobiona naszymi kolorami firmowymi i logotypem wpływa to na wzrost rozpoznawalności wizerunku naszego biznesu. Przy tym, elementy identyfikacji wizualnej firmy będą nasuwać pozytywne skojarzenia skorelowane z obdarowywaniem. Jest to więc działanie promocyjne, które pozwoli nam poszerzyć podstawę klientów.
Polecamy: notesy reklamowe